Pages

Thursday, June 2

Penantian...

Salam semua,

Maap sekiranya katalog yang sedia ada semua booking, Insyallah saya akan cuba update sekiranya ada yang tolak atau sewaktu dengannya... Penantian Satu Penyeksaan ye...Sabar ye teman-teman. Bila dah ok semua tolak sana tolak sini nanti saya akan bubarkan perkataan "BOOKING".

Buat yang sms atau emel insyallah saya cuba menjawab dalam masa terdekat ye, jangan la berasa hati ye lambat jawab.

Stok-stok yang "HOT" akan saya cuba restock semula atas permintaan teman-teman.

Oh ye, tanda harga telah dibubarkan mulai tika nie untuk menjaga kepentingan orang awam supaya semua berpuas hati. Apa-apa tinggalkan saja emel di ruangan komen insyallah saya akan membalasnya. Jangan lupa tinggalkan emel...kalu anda tidak kisah tinggalkan telefon number untuk saya sms ye...

No comments:

Post a Comment