Pages

Wednesday, April 18

Dekat Disayang Jauh Dikenang

Assalamualaikum....

Salam hari Rabu... ceria-ceriakan hari anda ye...

Hari ini bermadah pembuka bicara....kepada teman-teman yang dekat atau jauh terima kasih atas sokongan anda kepada teratak kedai saya ini. Walaupun tidak seindah secantik kedai ini, saya pastikan mudahan teman-teman berpuas hati dengan layanan yang saya berikan. Sekiranya ada kekurangan saya mohon maap tau dan saya cuba lakukan yang terbaik buat teman-teman yang berurusniaga dengan saya...kira zero-zero la..

Berkenaan dengan STOK TERBARU akan saya war-warkan melalui sms ye.. Sekarang ini stok saya sampai menggunakan shipping so harap bersabar la ckit ye.. Udah tak larat nak mengangkut bawa balik dari Saigon .... bongkok badan nanti jadi nenek kebayan lak hehehehhe ...

..Bye..bye


No comments:

Post a Comment