Pages

Sunday, December 23

Busy as a bee...


Assalamualaikum....


Hai..hai... teman-teman di luar sana....SELAMAT HARI MINGGU...

APA KHABAR SEMUA?

Agak lama saya menyepi diri, saya masih ada disini tau tak menghilangkan diri pun. Walaupun tidak sempat update blog ini tetapi saya tetap menjenguk blog kainsaigon ini.

Sebenarnya masa tidak mengizinkan saya tika ini, banyak perkara nak buat. Buat teman-teman yang beremel, bersms dan bertelefon bertanyakan stok kain cotton terima kasih daun keladi, lain kali beli lagi ye.... dan saya berharap dapat memberi perkhidmatan yang terbaik buat anda semua.

Sekiranya ada kekurangan dari diri saya sendiri, saya mohon ampun dan maaf. Kira 0-0 la ye...Saya pun manusia biasa mana tau ada kesilapan yang sengaja atau tidak sengaja...






No comments:

Post a Comment